19
май
2020
Қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану тиімділігін бағалау
2019-2020 оқу жылының IV тоқсаны COVID-19 ауруының таралуына байланысты қысқамерзімде қашықтан оқыту форматына көшті. Осы орайда "№178 лицей" КММ-де қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану тиімділігін бағалау үшін сауалнама алынды. Сауалнама қорытындысына сәйкес қашықтықтан білім беру технологиясының мұғалім үшін тиімділігі: IT құзыреттілігін дамыту (56,4%), аз қағазбастылық (44,4%). Қашықтықтан білім беру технологиясынының кемшіліктері: оқушымен бетпе-бет қарым-қатынастың болмауы (55,6%), оқушыларды тиісті деңгейде қадағалай алмауы (45,3%). Сонымен қатар, қашықтықтан оқуға қажетті материалдарды дайындауда лицей мұғалімдерінің 59% қиындықтар тудырмайтынын және оқушылардың оқу жетістіктерін қашықтықтан бағалау 59,8% ұстаздарға ыңғайлы екен. Ұстаздардың 36,8% қашықтықтан оқытуға толық көшуге дайын болса, 17,9% ұстаз дайын еместігін, 45,3% ұстаздардың жартылай дайын екендігін көрсетті.
Ұстаздардың қашықтықтан оқуды ұйымдастыруға қатысты ескертулері мен ұсыныстары:
Тиімді платформалармен жұмыс істеу т.с.с курстар көп ұйымдастырылса;
Оқушыларға өз бетінше орындауға тапсырманы көбірек берілсе;
IT-семинарлары жиі өткізіліп тұрса;
Әртүрлі платформада жұмыс істеу қолжетімді болса;
Мұғалімдердің IT құзіреттілігін жоғары дәрежеге көтеруге арналған курстар ұйымдастыру;
Кафедра оқытушылары арасында жиі пікір алмастыру;
Оқушылардан тапсырмаларды уақытында орындап жіберуді талап етуге болатындай жағдай жасалса делінген.
Ұстаздардың қашықтықтан оқуды ұйымдастыруға қатысты ескертулері мен ұсыныстары:
Тиімді платформалармен жұмыс істеу т.с.с курстар көп ұйымдастырылса;
Оқушыларға өз бетінше орындауға тапсырманы көбірек берілсе;
IT-семинарлары жиі өткізіліп тұрса;
Әртүрлі платформада жұмыс істеу қолжетімді болса;
Мұғалімдердің IT құзіреттілігін жоғары дәрежеге көтеруге арналған курстар ұйымдастыру;
Кафедра оқытушылары арасында жиі пікір алмастыру;
Оқушылардан тапсырмаларды уақытында орындап жіберуді талап етуге болатындай жағдай жасалса делінген.
Арнайы сабақ уақытында орындайтын талап күшейтілсе, балаларды бағалау нақтырақ болар ма еді деп тұжырымдаған.